IrisnaarThailand.reismee.nl

So the adventure continues

Hoofdstuk 2.

Vandaag heb ik een vlucht geboekt! In november ga ik terug naar Thailand!!! Jammer, deze keer niet voor vijf weken maar voor twee. Ja, ja. Er is ook een retourticket ;)
Ik ga gewoon verder waar ik gebleven ben en zal plaatsen bezoeken waar ik nog niet geweest ben.
Ik ga naar het Yi Peng festival in Chiang Mai. Dit wordt ook wel het lantaarn-festival genoemd, waarbij tien-duizenden wensballonnen de lucht in worden gelaten. In Chiang Mai wil ik ook gaan ziplinen door de jungle.
Daarnaast zal ik Malou opzoeken, de meid uit Zweden die ik vorig jaar op Koh Samui heb leren kennen. Malou is blijven plakken in Thailand en woont nu officieel op Koh Phangan. Dat komt goed uit, want daar ben ik nog niet geweest!!
Daarnaast wil ik een echt paradijselijk eilandje opzoeken en genieten van wat Thailand te bieden heeft.
Kom maar op palmbomen, Thaise massages, mango-shakes en kokos-ijs! Laat maar komen die lekkere (te pittige) curry's, Pad Thai en de Chang-biertjes..
Mochten jullie het nog niet in de gaten hebben: ik ben al aan het aftellen !!!

Reacties

Reacties

will

ik tel met je mee.....en Koh Phagan vond ik een jaar of 10 geleden al tamelijk paradijselijk. Heb je het boek The Beach gelezen, dat speelt gedeeltelijk op Koh Phagan. Het Moon festival is daar een beetje uit de hand gelopen, teveel toeristen en niet authentiek meer. Als je binnenkort naar Schaijk komt kunnen we vast oefenen met een te pittige curry......xx

Kevin - Travel Active

Hi Iris

Wat leuk dat je terug gaat in november.
Een heel mooi vooruitzicht!

Groetjes van het Travel Active team!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active