IrisnaarThailand.reismee.nl

Nederland

Alweer enkele weken terug in Nederland. Terug naar het oude vertrouwde. Ik ben bewust geworden van de ontevredenheid die er heerst in dit land. Van het leven en denken in de toekomst en het maar 'moeten' presteren.

Ik mis Thailand. De mensen, de mentaliteit, de vriendelijkheid, de fruitshakes en het kokosijs. Ik mis de geweldige natuur, de vrijheid en het fijne gevoel dat ik van Thailand kreeg. Was ik maar gebleven, denk ik wel eens. Een vlucht van de realiteit? Ik weet het niet. Only time will tell.

En wat heb ik genoten van alle lieve reacties! Ook die hebben bijgedragen aan het goede gevoel! Ik lees ze nu dan ook met veel plezier terug.

Na een heerlijke vakantie samen met Céline in Aruba, back to real life. Op zoek naar werk, met mijn hoofd weer in de toekomst. Maar ook dagdromen over mijn terugkeer naar Thailand met de geweldig mooie herinnering in mijn gedachte.

Voor de foto's kunnen jullie doorklikken via: http://beta.myalbum.com/IrisnaarThailand

To be continued....

Reacties

Reacties

Will

Hallo Iris, ik herken je gevoel. Na onze eerste reis naar Indonesië had ik dat ook heel sterk, vond alles gehaast, materialistisch ect. Bij mij is dat nooit helemaal verdwenen ook al ga je na verloop van tijd weer gewoon mee in de dagelijkse realiteit. Misschien is het ook daarom dat we zo graag terug gaan naar Azië. Maar ook daar wordt men materialistisch en gaan de oude waarden, zeker in de stad, een beetje verloren. Belangrijk is om het gevoel zelf vast te houden en met jouw ervaringen en instelling zal dat best wel lukken.
Succes bij het zoeken naar een leuke baan en gauw een keertje afspreken om bij te praten.
Liefs xxx Will

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active